HYRRÄ asioita
04.01.2016
EDELLEEN AJANKOHTAISTA HYRRÄN KÄYTÖSSÄ!!! -2016-
Muutamia vinkkejä Hyrrä-hakijoille:
- Hakemuksen lähettäminen ei onnistu, jos hakemuksessa ei ole ilmoitettu hakijan sähköpostiosoitetta
- Allekirjoitusoikeuden omaavien henkilöiden rooliksi on valittava ”Allekirjoittaja” perustiedot -välilehdellä
- ELY-keskuksen tai Leader-ryhmän lähettämään lisäselvityspyyntöön vastaaminen onnistuu vain, jos kaikkia pyydettyjä kohtia hakemuksessa on muutettu
- Jos hakemuksen toimenpidettä muutetaan, ”tavoitteet” -välilehti nollautuu ja kaikki liitteet on tallennettava uudelleen
- Pika-apuna moniin ongelmiin auttaa nettiselaimen välimuistin tyhjentäminen, selaimena kannattaa käyttää Mozilla Firefoxin tai Google Chromea.
- Kehittämistä ja investointia ei onnistu hakea samalla hakemuksella.Selkeintä on tehdä kaksi erillistä hakemusta.
- Tulostus -ominaisuutta ei asiakaspuolella ole vielä olemassa. Hakijat pääsevät tarkastelemaan hakemuksiaan Hyrrän Hankkeet -osion kautta
KIRJAUTUMISEEN LIITTYVÄT ASIAT:
- Kannattaa käyttää selainta Firefox tai Chrome ja valita selaimesta "uusi yksityinen ikkuna" ja sitten kirjautua HYRRÄän
- Jos Hyrrään kirjautumisessa on ongelmia, ne johtuvat luultavasti ongelmista Katso-tunnisteessa. Ota siinä tapauksessa yhteyttä Katso-palvelun tekniseen tukeen: www.vero.fi/katso
- Jos on ongelmia yritys- ja yhteistietojärjestelmästä (YTJ) saatavien tietojen kanssa, esim. osoitetiedot puuttuvat hakemuksesta, ota yhteyttä YTJ-asiointipalvelun käyttäjätukeen